PI DE LES 3 BRANQUES - BLOC D'EN FRANCESC PUIGCARBÓ
-
.
PI DE LES 3 BRANQUES

PI DE LES 3 BRANQUES

Share This


Mira que hi he passat vegades amb la bicicleta i no me n'havia adonat fins avui que a la vora de casa, al costat de l'Ermita de Togores, al bosc de can Vilar tenim els del vallès un pi de les tres branques ben gemòs i ple de branquetes i fulletes; ah! ates fa molt més bona fila que el que hi ha per allí a dalt, que està més malmès que la defensa del Barça, proposo adoptar o designar aquest com el pi de les tres branques oficial, a banda és més a la vora del ca i casal i de casa meva. A nous temps on nou pi de les tres branques. Interessats contactar amb el Consell Comarcal del Vallès occidental.


4 comentaris:

  1. Es curioso que en sitios muy localizados se suele dar con frecuencia pinos de tres branques. En Gualba de Dalt, por ejemplo, al margen del río Gualba y subiendo por toda la cadena que va a parar a lo que es el parque del RACC.
    Siempre me han llamado la atención.
    Salut

    ResponElimina
  2. No se ve bien la especie, por donde esta imagino que sera el llamado Pino de Alepo, Halepensis, si tiene muchas piñas pequeñas, pero no se ve bien en la foto.

    ResponElimina
  3. de la DSalut a Sentmenat en un revolt tambè n'hi ha un Miquel, de fert n'hi ha arreu del principat.

    ResponElimina
  4. es un pino Daniel los pinos son todos iguales, luego hay los plataneros, los robles y el resto son árboles. Es como los pájaros, hay los gorriones, las golondrinas y el resto de pájaros. Ah!y a luego están los pájaros de Bankia.

    ResponElimina

.