AIRBUS A-320: I ARA QUÈ?


I ARA QUÈ? Tots aquests suposats entesos del no res, que surten a opinar quan hi ha qualsevol tipus d'accident, adduint mil i una peregrines raons per justificar les causes d'un accident, que si l'avaria abans d'enlairar-se de Barcelona, que si era  vell, que si el manteniment...., res, ni idea en tenen de res, per això són opinadors professionals, tertulians o periodistes, per opinar de tot sense saber-ne de res. Aquest matí quan he llegit a algun digital que el pilot s'habia quedat tancat fora de la cabina he albirat que quelcom no em quadrava, i li he dit a la Nuri, ja era sospitós que tardessin tant a esbrinar que hi havia grabat a la caixa negra, a interpretar-ho - deien -. Sembla segons el Fiscal de Marsella que hi ha motius fundamentats per creure que el copilot, Andreas Lubitz va estavellar voluntariament l'avió, o possiblement sigui aquesta la versio que més  convingui donar a la Companyia, entenc que de ser així possiblement s'estalviarien d'indemnitzar als familiars de les victimes, mentre que en la versió real, gosaria afirmar que Lubitz no va poder obrir la porta al Pilot en haver-se desmaiat per causa natural o per una fallada técnica en la presió en la cabina, i aqui va esclatar el drama, l'accident inevitable davant els ulls del pilot que va ser el primer en tot l'avió de ser conscient del que els venia al damunt o millor dit al davall. Sincerament, la teoria del Fiscal de que Lubitz va estavellar voluntariament l'avió, no me la crec, simplement és la que convé. La culpa sempre es dona al mort, això no és pas nou.

Comparteix:  

Comentaris

  1. Home, Francesc, no deixes d'especular com tots els altres. Les creences són etėries, especulació pura.
    Vols dir que, anant al tema dels diners, la voluntarietat de copilot, si es confirma, no serà un element definitiu a l'hora de pagar indemnitzacions per part de les asseguradores de la companyia?

    ResponElimina
  2. Jo no cobro diners per especular, i està per veure si havent estat el copilot l'autor material de l'accident (segons el fiscal) la companyia serà responsable d'indemnitzar als familiars de les victimes. Que el diable sap per vell, no per diable.

    ResponElimina
  3. Francesc ya no es la primera vez que eso ocurre. Hace unos años pocos, un avion se estralló en el sur de Angola y morieron muchos portugueses y se probó que fué el piloto que lo hizo de proposito.

    ResponElimina
  4. LO SE, HA HABIDO VARIOS CASOS, VAYA GRACIA, SE PODRÍAN SUICIDAR SOLITOS COMO ES LO PRECEPTIVO.

    ResponElimina
  5. Si el avión se estrella por una causa técnica...paga Airbús..y mucha pasta

    Si lo hace por una causa natural (rayo, tormenta, ciclón...paga la aseguradora (Allianz en este caso) menos dinero

    ahhhh y si lo hace por una causa ajena al aparato y a las circunstancias naturales climatológicas ???

    Ahora hablamos...150 muertos. Ningún testigo. En dos días se pone cara al asesino y se dice donde vivía..Sin juicio, sin fiscal, sin abogado defensor...sin juez...
    Ojo que esto no es así...
    Piensen en todo esto, por favor.

    ResponElimina
  6. per això ho dic Miquel, PER AIXÒ, la culpa pel mort i s'estalven d'indemnitzar.

    ResponElimina
  7. Sale hoy día 27 :

    http://www.elconfidencial.com/espana/2015-03-26/accidente-de-avion-si-el-suicidio-no-es-una-negligencia-se-dara-la-indemnizacion-minima_740675/


    ResponElimina
  8. gràcies, NO ES TRACTE DE FER TEORIES DE LA CONSPIRACIÓ, per Andreas és més útil com a botxí que com a victima desgraciada d'un infartm ictus o alguna altre causa, com pèrdua sobtada de presió a la cabina.

    ResponElimina
  9. Sigui com sigui, Lubitz passarà a la història com un malalt mental perillós i des d'ara la malaltia mental es considerarà perillosa. Com que ja ens hem llegit i ens hem entès no hi afegeixo res més.

    ResponElimina
  10. d'acord, aleshores tenim com a caps de Govern al món, a uns quants malalts mentals.

    ResponElimina
  11. Asi es Francesc enfermos mentales y además muy peligrosos y después mira el valor de las jubilaciones cuando salen del gobierno???

    Ese chico que además de ser un suicida fue homicida en primerisimo grado, hizo lo que ya había dicho que era su sueño. Que con su muerte su nombre quedara grabado, hablado, re-hablado para todo siempre. Vaya sueño!!!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada