Rebo una carta del Sr Gas i el Sr. Natural en la que em diuen que en aquests últims anys no han pogut obtenir la lectura del meu comptador de gas. Que pot ser que els hagi proporcionat la lectura pels canals habituals però que per això no disposen de la lectura real, que com a mínim un cop l'any ha de ser això real. O sigui que he de fer una foto i enviar-la a un correu electrònic de la companyia o a l'app YoleoGas. 
És fantàstica la capacitat de estultícia i inanitat d'aquestes companyies, grans companyies deixades de la mà de Déu en mans dels homes incompetents sistemàtics, Quan més gran és l'empresa, més gran és el seu nivell d'ineficiència, d'això ja ens n'havia advertit Dilbert. Ho dic perquè a part d'apuntar cada vegada els números al paper que deixen a l'ascensor i a l'entrada, com tot i això no facturaven correctament, vaig anar a reclamar a l'oficina de la Companyia, una oficina petita, poc acollidora i abarrotada de gent (gairebé 2 hores van trigar a atendre'm) total per dir-me que no podia ser, que igual apuntava malament els números, etc, o sigui que no em van solucionar res i la culpa era meva per no saber apuntar els números.

A la següent lectura, com sempre truquen a casa perquè els obri la porta, vaig fer pujar a la senyora que recollia els papers, li vaig explicar el cas i va treure la foto del comptador encara em va dir: a la foto encara li fan menys cas que al paper. Ole els teus 'güevos' em vaig dir.

I aquí em teniu, he de fer una foto del comptador i enviar-la a una adreça de correu, donant-los una informació que ja tenen o haurien de tenir en el seu poder, em donen ganes de fer-me un calb i enviar-lo-.

I tot és tan senzill com que, o el/la qual la recull els papers els llença al primer contenidor de paper que troba, o els lliura a un lloc equivocat i ningú s'ha assabentat encara, si no ja em explicaran el Sr. Gas i el Sr. Natural, que carall fan amb la lectura del meu comptador i el d'altres, ja que la carta és informatitzada. TU NO ZABE LEE GA NATURÁ, els diria Bito Manué.