12/3/16

PER LES SIGLES DELS SEGLES


Amiguets i amiguetes, vosaltres que innocentment viviu o habiteu a l'Espanya de les meravelles, llegiu-vos en la llengua de Cervantes aquest bonic article que ens parla de les aventures i desventures de l'empresa OHL i Villar Mir, que per si no n'estaveu assabentats, és el sogre del compi yogui de la Leti, Javier López Madrid. 
Ah! que bonica Espanya, quina meravella viure en un país on passen coses així i no passa res, mai passa res, potser per què segueixen manant els de sempre, per les sigles (PP) dels segles, amén.

SHARE THIS

5 comentaris:

  1. ¿PP?..¿Poncio Pilatos ?, ¿ Puerto Príncipe ?, ¿Pablo y Pedro?, ¿per plorar?, ¿Pandilla putera?...¿qué puñetas es esto del PP?

    ResponElimina
  2. PARTIT DELS POCAVERGONYES, DELS POCASOLTES, O POPULAR, pots triar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ummmm.....si puc...ummmm..Partit Pocavergonyes...il partito dei laburo ¡¡¡¡ jajajajajajaja

      Elimina
  3. Nada nuevo bajo el sol, la corrupción es, ha sido y sera inevitable, lo peor es la legalización de la misma y las actitudes con que se ven, Nadie esta exento de corrupcion, los puros no existen, lo que marca la diferencia es que unos la quieren tapar y otros la denuncian. Todos los años hago un "curso" de practicas anticorrupcion en mi empresa de dos dias, y como ejemplo, se nos ponen casos de corrupción en Alemania y te quedarías asombrado de la corrupción que hay en Alemania, la diferencia es que alli se denuncian, se juzga y se condena al personal en menos de dos años y aquí los litigios , por causas que desconozco, se eternizan y se eternizan todos.

    Un saludo

    ResponElimina
  4. 'lo peor es la legalización de la misma.....'. Asi és. Y aquí no se juzga a nadie, o a algún pringadillo, y se van el resto de rositas y no impide que la gente les siga votando.

    ResponElimina

About Me