El Corte Inglés ha retirat un anunci de la tornada a l'escola després d'una petició impulsada per la plataforma Hazte Oír. El col·lectiu ha recollit 21.000 signatures en contra de l'espot perquè considerava que era "un atac a la família" tradicional. 
"Han desaparegut del seu canal de YouTube", anuncia triomfal el diari Actuall, afí al col·lectiu Fes-te Sentir. Efectivament, El Corte Inglés sembla haver cedit a la pressió i els vídeos de la tornada a l'escola consten com "privats". Pel que sembla, seria el mateix director de comunicació de la companyia qui ha anunciat la retirada dels controvertits anuncis a la plataforma de recollida de signatures, que va llançar a mitjans del passat mes una campanya en la qual denunciava que l'aparició de dos homes exercint de pares de família "promociona una idea extraordinàriament greu: que els nens no tinguin dret a un pare i una mare". Des el Corte Inglés confirmen la fi de la campanya publicitària, en haver "caducat els drets musicals temporals" de la banda sonora de l'anunci. 21.000 persones van recolzar la petició i, finalment, han aconseguit el seu objectiu. No és la primera campanya de Hazte oir contra grans empreses espanyoles. Ja al febrer, els seus impulsors van protestar per la presència d'una parella gai a les publicitats de VIPs. L'empresa de restauració, però, no va retirar la campaña. Per altra banda, fa dues setmanes es va llançar la petició contrària a Change.org. Gairebé 70.000 firmes avalen una carta, dirigida al Departament de Màrqueting dels grans magatzems, que sol·licita que no es retiri l'espot.

Queda clar que els de Hazte oir són homòfobs, ultra catòlics i miserables homòfobs, i els del Corte Ingles uns cagons que s'han plegat a les seves exigències. I més aviat qui s'hauria de queixar no són els homòfobs, ni els gais sinó els homes en general que a l'anunci som tractats de maldestres de cara als nostres fills a l'hora de folrar un llibre. El Corte Inglés no tenia d'haver cedit a les presions de Hazte oir, i retirar l'anunci, Hazte oir no és res, pura brossa rancia anacrònica, que volen dir amb que l'anunci ataca a la familia tradicional? és tradicional la familia d'un capella o una monja?. Crec que el Corte Inglés hauria de tornar a emetre l'anunci i si com diuen els han caducat els drets de la música que la canvíin.