Un anunci comença amb una actriu porno (Amarna Miller) dient: "Vaig néixer en un país hipòcrita on la mateixa gent que em diu puta es fa palles amb els meus vídeos".
El Saló Eròtic de Barcelona va començar ahir, però el seu espot publicitari ja ha rebut més de tres milions de visites a Youtube
El vídeo que serveix per promocionar el saló Eròtic de Barcelona, ha creat controvèrsia, i això que diu veritats de l'alçada d'un campanar, però les xarxes socials s'han escandalitzat, de fet les xarxes socials cremen sovint i per poca cosa. Hi ha qui considera que aquest anunci és hipòcrita pel fet de criticar el que ells mateixos fan. Altres troben a faltar alguna crítica a la violència de gènere o al masclisme i els sorprèn que el saló estigui patrocinat per una casa de barrets.
D'entrada les actrius porno no són putes, i que si ho fossin?, aquí el problema rau en què el paper de la puta ha canviat amb el pas del temps, abans en certa manera complia una tasca social d'aprenentatge sexual dels joves, la imatge d'un pare emportant-se al seu noi de putes era abans bastant freqüent, no és només de pel·lícula, i també hi hauria la Teresa a l'hora de la iniciació, però aquesta és una altra història.
Que la publicitat i els seus eslògans són una arma de doble tall prou se sap (Otan de entrada NO), al PSoE li ha passat quelcom semblant, i no és la primera vegada (recordeu l'apoyaré...... de ZP) tot i que aquí no hi ha ja ni l'eròtica del poder, sinó colpistes i caporals xusqueros, de fet només els hi falta la cabra. Van crear conscientment o no, un eslògan que va resultar molt enginyós. No és No. Un eslògan que l'han acabat reinterpretant o alguns no l'hem entès bé, o potser en coincidir amb el de les feministes contra les agressions masclistes, s'han acabat fent un embolic. En resum, el no és no, no era a Rajoy, en realitat, era un no a Pedro Sánchez i als seus propi militants i un exemple claríssim de doble moral. No és no, ha acabat sent un alomojó de Zaplana.
Els ha passat que volien ser moderns i creatius, però no tant. Té raó Amarna Miller, vivim en un país fastigosament hipòcrita, i afegiria..., fariseu, covard i ple de falsos modernets que ranciegen.
El Saló Eròtic de Barcelona va començar ahir, però el seu espot publicitari ja ha rebut més de tres milions de visites a Youtube
El vídeo que serveix per promocionar el saló Eròtic de Barcelona, ha creat controvèrsia, i això que diu veritats de l'alçada d'un campanar, però les xarxes socials s'han escandalitzat, de fet les xarxes socials cremen sovint i per poca cosa. Hi ha qui considera que aquest anunci és hipòcrita pel fet de criticar el que ells mateixos fan. Altres troben a faltar alguna crítica a la violència de gènere o al masclisme i els sorprèn que el saló estigui patrocinat per una casa de barrets.
D'entrada les actrius porno no són putes, i que si ho fossin?, aquí el problema rau en què el paper de la puta ha canviat amb el pas del temps, abans en certa manera complia una tasca social d'aprenentatge sexual dels joves, la imatge d'un pare emportant-se al seu noi de putes era abans bastant freqüent, no és només de pel·lícula, i també hi hauria la Teresa a l'hora de la iniciació, però aquesta és una altra història.
Que la publicitat i els seus eslògans són una arma de doble tall prou se sap (Otan de entrada NO), al PSoE li ha passat quelcom semblant, i no és la primera vegada (recordeu l'apoyaré...... de ZP) tot i que aquí no hi ha ja ni l'eròtica del poder, sinó colpistes i caporals xusqueros, de fet només els hi falta la cabra. Van crear conscientment o no, un eslògan que va resultar molt enginyós. No és No. Un eslògan que l'han acabat reinterpretant o alguns no l'hem entès bé, o potser en coincidir amb el de les feministes contra les agressions masclistes, s'han acabat fent un embolic. En resum, el no és no, no era a Rajoy, en realitat, era un no a Pedro Sánchez i als seus propi militants i un exemple claríssim de doble moral. No és no, ha acabat sent un alomojó de Zaplana.
Els ha passat que volien ser moderns i creatius, però no tant. Té raó Amarna Miller, vivim en un país fastigosament hipòcrita, i afegiria..., fariseu, covard i ple de falsos modernets que ranciegen.
Amén.
ResponElimina"Els ha passat que volien ser moderns i creatius, però no tant. Té raó Amarna Miller, vivim en un país fastigosament hipòcrita, i afegiria..., fariseu, covard i ple de falsos modernets que ranciegen."
ResponEliminaAbsolutament d'acord, així és, però així ha estat sempre, res de nou sota el sol. No es pot governar a la contra, s'ha de governar amb un projecte, a favor, fer propostes que il·lusionin a la gent. Si hem de fer un viatge s'ha de dir on anem, on és el país que visitarem, com hi anirem, quins camins seguirem, quants farem el viatge, quantes escales i paredes, de quants diners disposem, si no en hi ha prou d'on els treurem, en quins hotels descansarem, etc. El Psoe no sap ni a on anem ni d'on venim, no té idea de res. Al màxim del que són capaços és de crear un slogan: No es no. Etc.
Ah, una cosa és la publicitat i l'altra la propaganda. Encara que no ho sembli són dues coses ben diferents.
No és no! que de fet és un eslogan agafat de les feministes contra l'assetjament sexual....
Elimina