UN RINCÓN DE ESPAÑA


En la seva compareixença parlamentària d'aquest matí, Rajoy, en referir-se als atemptats de Barcelona i suposo que als de Cambrils ha dit textualment:

"Nos han herido en un rincón de España, pero hemos sentido el dolor en España entera”.

Home, Mariano, la Rambla de Barcelona no és precisament "un racó d'Espanya", i que el president del Govern es refereixi així a la segona major ciutat espanyola com si d'una llunyana Colònia es tractés, explica en part per què hi ha tants catalans que volen independitzar-se. Potser havia d'hacer afegit. 
"En el corazón de la industriosa y trabajadora capital de la región catalana" queda més franquista, de 'l'ancien regime', o potser no tan 'ancien'.

9 Comentaris

  1. Rodericus

    No pasará a la historia per la seva oratoria.

    Per cert, ¿ cuan parla d¨Espanya, a quina Espanya es refereix ?.

    Salut.

    Reply Delete 30 d’agost, 2017
    1. El peletero

      Recoi!! A la seva.

      Reply Delete 30 d’agost, 2017
    2. Francesc Puigcarbó

      A L'ESPANYA DE LA UNIDAD DE DESTINO EN LO IRRACIONAL.

      Reply Delete 31 d’agost, 2017
  2. Allau

    S'ha de prendre Mariano com el que és: un racó (sinistre d'Espanya).

    Reply Delete 30 d’agost, 2017
    1. Francesc Puigcarbó

      Allau, sinistre i ranci, valleinclanesc, esperpèntic, però continúa al càrrec, el que poc de bo diu de l'oposició.

      Reply Delete 31 d’agost, 2017
  3. Gemma

    En un racó d,espanya hi ha les restes de lorca ell el cita per parlar de les rambles però la pregunta és per que a lorca precisament?

    Reply Delete 31 d’agost, 2017
  4. Gemma

    Es pot ser més cínic?

    Reply Delete 31 d’agost, 2017
  5. Francesc Puigcarbó

    Gemma, ell a penes en sap gran cosa de Lorca, algun assessor aconsellar que el cites, així de senzill.

    Reply Delete 31 d’agost, 2017
Més recent Anterior