Li explico a Horaci:
- Avui he rebut la invitació per a l'acte de Manuel que es va fer dilluns.

Horaci comenta:
- Bonic tema per a un conte fantàstic.
No em diu com, queda al meu càrrec.

Decideixo tornar a dilluns, però l'acte s'ha suspès. He de tornar a dijous, el dia que vaig parlar amb Horaci. Però en tornar ja no és dijous, sinó divendres. Mentrestant dijous ha passat que ...
Reflexiono que d'una altra manera ja em va passar. Jo havia de buscar, cap enrere, a una dona. I ella havia de buscar-me a mi. Vam retrocedir, però cada un per la seva pròpia inspiració i sense posar-nos d'acord prèviament.
Mai vam coincidir en els nostres retrocessos i intentant donar amb el dia exacte per als dos, malgastem la vida.

Cada vegada arribàvem més enrere en el calendari.

Dedueixo que, d'una i altra experiència, podria treure una conclusió, encara que evidentment amarga: No es pot tornar al que es va estimar.


FI


Volver  [Minicuento]
Antonio Di Benedetto
ciudadseva.com