Vivim en un món on la cultura del “like” va lligada a la cultura del diner i a munt d'interessos. Un món on la majoria pugem inconscientment al carro i anem repartint clicks, gairebé com a pràctica rutinaria diària sense ni tan sols sovint, mirar el contingut. En certa manera és evident que les pantalles ens abdueixen, i la nostra actitud en general ha derivat cap a un “tinc molts likes, aleshores existeixo”. Però no ens quedem satisfets amb uns quants. En volem molts. Són addictius. És la manera que tenim de quantificar l'aprovació dels altres, el reconeixement dels altres.
I mentrestant esten immers en aquestes petites vanitats, en algun lloc d’Àsia, a les anomenades Click farms, s’hi amaguen persones que treballen en habitacions plenes de mòbils i que no paren de repartir likes o clicks o fake news. Ho fan a canvi d’una xifra de diners irrisòria a les empreses que han pagat per obtenir-los. 
Aaron Greenspan, company de Mark Zuckerberg a Harvard, afirma que un 50% dels usuaris de Facebook podrien ser perfils falsos. Likes falsos que poden fer guanyar diners, fake news que poden fer guanyar eleccions. Les Click farms, no són pas noves, venen de vell, car en aquests moments quelcom de fa quatre o cinc anys ja és vell. Això us ho explica un influencer a Instagram amb 11 seguidors, tots de la familia menys un que no sé qui és, ves que no sigui d'una Granja d'aquestes.