La història oficial explica que l'exministre de l'Interior Jorge Fernández Díaz va patir una metamorfosi radical durant un viatge a les Vegas: allà on la majoria de la gent, en el millor dels casos, perd fins a la camisa i troba a Elvis, Fernández Díaz va perdre l'oremus i va trobar a l'Opus Dei. Des de llavors, rar és el dia que no parla amb un sant o li posa una conferència de llarga distància a la Mare de Déu, o li demana a Marcelo, el seu àngel de la guarda que li aparqui el cotxe. Però, en realitat, més que un canvi, el que va patir Fernández Díaz ser un intercanvi al mig del desert de Nevada, quan una nau extraterrestre procedent del planeta Raticulín el va absorbir mitjançant un raig còsmic i va deixar al seu substitut preparat per a la difícil tasca de salvar Espanya de comunistes, tèrbols veneçolans e independentistes radicals, i compte que en aquestes abduccions/substitucions, els extraterrestres solen donar pel rulé als abduïts.
L'altre dia Fernández Díaz va revelar que el Papa emèrit, Benet XVI precisament, li havia revelat que el diable vol destruir Espanya i que estava fent servir l'independentisme català com a arma llancívola. Això explicaria des dels esbudellats cabells de Puigdemont fins a la barba del pèrfid Rufián, perquè la gran avantatge dels deliris és que poden explicar qualsevol cosa. Només cal reemplaçar el diable per Bill Gates i a Catalunya per la vacuna contra la Covid-19 i la teoria conspiranoica del 5-G per dominar el món, no necessita més que la banda sonora de "Don diablo". És lògic que Bunbury i Miguel Bosé s'hagin atrevit a desvetllar un complot malèfic de l'amo de Microsoft a força de microxips implantats a una vacuna, ja que porten tota la vida ficats en una conspiració per fer-nos creure que són músics, la major astúcia del diable després de Fernández Díaz. I el diable?, no sap, no contesta, ni se l'espera per inexistent, però aixó mossen Fernandez Díaz no ho sap, o potser si?
També podeu llegir 'el diablo vs España'.... aquí
També podeu llegir 'el diablo vs España'.... aquí
Pues yo se de uno de ER, que es capo di capi, y que lo he visto por la el Seminario, o facultad de Teología, o Instituto de Ciencias de la Religión o como puñetas quieran llamarlo, y que es muy amigo, muy amigo , pero muuuuuuy amigo del papa emérito, ese que pertenece al Instituto de la Fe, antigua Inquisición, y que fue bedel de la biblioteca del Vaticano durante tres años...
ResponEliminaEsa es una botella que está por destapar...pero se huelen sus esencias.
Salut
el cas al que et refereixes es diferent, una cosa es la fe i l'altra l'astrakanada de Mossen Fernandez Díaz.
EliminaAhhhhhh
Eliminaaménnnnnn
Que alguien me explique como el líder de un partido puede nombrar ministro del interior a alguien con claros signos de desequilibrio mental y otros problemas personales mas oscuros aún. Máxime cuando todo esto es del dominio público gracias a una famosa grabación de la conversación mantenida por dos señoras en el reservado de un restaurarte.
ResponEliminaDe Bosé mejor no hablar, el solo se desacredita a si mismo con semejantes astracanadas mentales.
Aún han tardado en aparecer las "conspiranoias". Dentro de poco, la culpa de todo esto la tendrán los "iluminati", los masones, el judaísmo internacional y el Club Bilderberg.
Es curioso que la iglesia ligue el independentismo catalán a las influencias demoníacas y al mal, cuando resulta que los de Convergencia siempre han sido unos "meapilas" de misa diaria, y Oriol Junqueras es un seminarista "rebotado".
So yo fuese creyente, le pediría a Dios una hoja de reclamaciones, porque esto se le ha ido de las manos.
I encara m'he deixat al Bisbe Cañizares i la seva homilia del diumenge sobre la vacuna feta dels fetus abortats i jo que sé. Aquesta gent està com un llum d'oli.
EliminaCreo que este señor no está bien de la cabeza, podía ser todo lo facha que queráis pero no habia llegado a estos extremos, se pueden consultar hemerotecas, lo mismo vale para Bosé, por suerte no soy creyente, como dice Sacristan 'si Dios existe no tiene perdón de Dios'. Respecto al papa rarito, lo mismo, este señor incluso durante un tiempo era renovador, tenía algunos libros de él en tiempos jóvenes y creyentes, incluso llegue a pensar que era otro. Lo raro es que algo tan surrealista como la religión se mantenga durante tantos siglos y goce de buena salud, poca broma. La pervivencia borbónica, en comparación, es bien poca cosa.
ResponEliminaJo crec que se li ha anat l'olla, l'havia escoltat a les tertulies de Catradio quant l'Antoni Bassas i era un senyor de dretes pero endreçat, però des que va veure la llum a las Vegas, toca més quarts que hores. Fixat que Juan Pau II va dir que l'infern no existia, o sia que entre Papes tampoc s'aclaren massa.
EliminaUyyyyyyyyyyyyyyyy
ResponEliminaTodos al infierno infiernoso ¡¡¡¡
Tres Padres Nuestros, dos Aves Marías, medio Rosario con las salves de rigor y cincuenta golpes de pecho ¡
Poner en duda a Cañizares....¡pero que os habeís creído¡
Cañizares com Fernandez Díaz és un malalt indigent mental, y cal tenir-ho en compte. Són carn de psiquiatre o de loqueru directament.
ResponEliminaY yo pensando que la culpa era por desenterrar al "centinela de Occidente"...Siempre ha habido charlatanes, pero nunca con tantos medios de difusión. El diablo nunca cogería a Carles, siempre emplea a tíos más listos. Digo yo, que tampoco soy una autoridad en temas diabólicos. Un saludo
ResponEliminaPodríamos empezar por decir que el diablo no existe, y a partir de ahí, el resto es sólo poesia, mala poesia.
Elimina¿De verdad crees que están mentalmente perjudicados? Yo pienso que son conscientemente malintencionados. Nos inunda la información radioactiva del engaño deliberado y somos tan cándidos e ignorantes como los milenaristas medievales. Un triste diagnóstico para el pueblo llano.
ResponEliminade ser como tu dices, estaríamos ante unos autènticos malvados sin escrúpulos, u el cristianismo no va por estos caminos. Creo que són personas enfermas, no se puede ser tan mala persona de no ser así.
Elimina