💭La campanya de Ciutadans va començar amb un nyap dels que fan historia, potser perquè C's és el partit de la histèria. De fet, la idea de «Vota abraçada», amb persones que no abraçaven a una altra persona, sinó a ells mateixos, ja tenia un punt de simplicitat considerable, relligar el desig de tornar a tocar la pell de l'altre amb la voluntat de «tornar-nos a abraçar com a catalans». Es va descobrir, però, que les persones no eren ciutadans autèntics i veritables, amb noms, cognoms, sinó que provenien d'un banc d'imatges nord-americà, dels que s'usen per fer campanyes publicitàries quan no tens a mà veritables i autèntics ciutadans i has de tirar de models anònims que tant serveixen per anunciar telèfons com hipoteques, plans d'estalvis o problemes de contenció d'esfínters, però que no poden ser usades en campanyes polítiques.
Cal dir que ja l'han retirat, i encara que sembli difícil caure en un error tan flagrant, potser és que els ideòlegs de ciutadans no donin per més, o potser un pot preguntar-se: ¿i si les nyaps, en lloc de ser nyaps, són estratègies de mercat?, una manera de que encara que malament, o amb certa conya, es parli d'ells. Com diu la cançó:'Con Rivera o sin Rivera, Ciudadanos ya no es lo que era, se ha quedado sin el rey.