💭El to, l'épìca, és de qui no ha entés res i viu en un món imaginari. I és aqui quan aquest algú s'inflama i crida.. "Aquest país ho mereix tot i ho necessita tot i nosaltres estem aquí per donar-vos-ho tot, fins i tot la nostra llibertat! Visca Catalunya Lliure!". I hom es pregunta: Lliure de què?: de Coronavirus?, de liders tranuïtats?, de paràsits de la política?, de falses promeses?. No sé qui va traïr l'esperit de l'1-O l'infaust dia de la fallida república, de la república de 8 segons del Florenci. Però, o va ser Puigdemont, o va ser Junqueras. Jo crec que va ser el primer, no sé si mai se sabrá, però un dels dos es va fer enrere, i ni tan sols hauria de gosar de presentar-se a aquestes eleccions de diumenge si tingués una mica de dignitat.
Potser estan aquí per donar-nos pel rulé, per traïr-nos de nou, per ensorrar el país una mica més. Ve un nou hivern, molt llarg: Winter is coming, i més que un joc de trons, tot aquest paripé, és un joc d'ous. Un joc del que en paraules de Gerard Quintana, ja n'estem fins als collons.
Gracias a todos los neos y en parte a quien en la sombra les apoyó, hemos retrocedido años, y ahora la pandemia para hacer su agosto adobada por la reacción de los que votarán a Vox.
ResponEliminaUna señora que nos recuerda a Prenafeta con su Jaguar ¿será que la historia se repite con el mismo modelo de coche?, y un señor que compara a Illa con Trump, y esos son los encargados de llevar Catalunya a la Llibertat.
El Illa ha demostrado ser un pillo, un estratega. Ha dejado que hablaran de él en tono personal, con el rollo primavera de si se había vacunado o no. Así todos ladraron para no quedarse atrás. Mientras, el tiempo del debate pasaba sin que hubiera UNA SOLA propuesta de estado. UNA sola pregunta de economía, de sanidad, de futuro, de pacto (imposible por otra parte porque la premisa cassolana era no pactar con una fuerza representada en Europa)...Mientras, una y otra vez acusándolo de haberse vacunado porque no quiso hacerse la prueba de antígenos, demostrando todos una ignorancia supina, dado que aunque se hubiera vacunado, no hubiera sido reconocido en un frotis nasal.
Y el tiempo pasó, que es en realidad lo que quería Illa.
Salió por la puerta grande, reforzado, gracias a una pandilla de tontos siguiendo las pautas de la Laura con su papelillo del no pacto.
Y los de abajo a jodernos, porque ellos, los cabezas de lista, o los listos de cabeza, ocuparan sus cargos 4 años más a base de nuestros impuestos...
Aixó del Jaguar no ho sé, qui és que té un Jaguar?, La Borràs no ho crec, té un Toyota em sembla que va dir. Lo de l'anxaneta amb barba és ja patetisme en estat pur, que no ho veu que Trump és ros i Illa té el cabell negre o tenyit de negre. Jo, a Illa el veig més a 'Lost' o de gerent d'una Funeraria vampírica.
EliminaSalut
Laura Borràs, candidata de Junts Per Catalunya (JxCAT) en las pasadas elecciones generales, cobró el año pasado casi 92.000 euros como directora de la Institució de les Lletres Catalanes. La nueva diputada, al igual que el resto de integrantes del Congreso, ha presentado su declaración pública de bienes, en la que también consta como propietaria de dos coches --un Jaguar y un Toyota Auris--, del 50% de una casa en Barcelona comprada en 1996, además de una cuenta corriente con 23.809 euros, de otros 56.415 en fondos de inversión de Catalana Occidente. Su patrimonio total está valorado en 80.857 euros.
EliminaHay fotillos en Istagram, por cierto, colgadas por ella.
salut
Vaja vaja! Borràs em cau fatal, és que no puc amb ella, i tè una veu, un to, una manera de parlar tan desagradable, que fins i tot molesta.
EliminaSalut
Buen artículo, y estupendamente rematado: "ja n'estem fins als collons".
ResponEliminaSalut
Es la letra de un viejo rock&roll de Sopa de Cabra, del primer disco, creo.
Elimina