dissabte, 25 de setembre de 2021

NENS A MÉS DE 200 QM.




Aquest Govern tan proteccionista que tenim en tot, que aviat ens dirà que, com, quan, de quina manera i a quina hora hem de fer alguna cosa, per nimi o personal que sigui, que sobreprotegeix nens d'una manera gairebé obsessiva, vigilant que veuen a la Tele, l'ús que fan del mòbil, prohibint que vegin curses de braus i excessos variats, fins al punt que de tant sobreprotegir-los sembla que pugem gerros de porcellana xinesa més que infants, fa molt bé en impedir que un nen de quinze anys begui cava al guanyar una carrera, per què és menor d'edat, sobretot després d'una cursa de motos a velocitats de més de dos-cents quilòmetres per hora. No se si d'això se n'ha de dir: incoherència, hipocresia, inconsciència o estupidesa, perquè Marc Márquez només és un nen, molt bo i ràpid pel que es va veure ahir, però és un nen".

Aquest comentari és de 2009, quan Marc va començar a guanyar carreres. He pensat en ell avui arran de la mort en un accident a Jerez en una carrera de Superbikes de Dean Berta Viñales, de només 15 anys anys i cosí de Maverick Viñales, i continúo sense entendre-ho, si no té l'edat per conduir ni per beure alcohol, ¿com se li permet a un nen córrer a aquestes velocitats?. Quan us pregunteu qui li ha matat, no tingueu cap dubte, no ha estat el company que l'ha atropellat a la pista, l'ha matat aquesta hipocresia d'una societat sobreprotectora, segons convé i interessa, i no ens enganyem, els responsables de la seva mort ho som una mica tots, per omissió, els seus pares els primers. Espero que almenys tinguin la decència de no plorar la seva mort. Descansi en pau.





Share This

10 comentaris:

  1. els seus pares els primers...

    No tengas ninguna duda.
    eso es como las mamás influencers que sacan a sus hijos para vender ropa de bebé, o los anuncios de los zagales y los juguetes de Navidad, o los de ropa de Zara para menores.
    ¿Eso es trabajar y cobrar por ello o no es trabajar o lo hacen por jugar?

    Una puta asquerosidad que has de aguantar en nombre de la permisividad y la modernidad y no se que más.
    El papá de Fernando Alonso ya lo llevaba con 6 años a que corriera las carreras de karts a no se cuanto por hora, pero había de ser el mejor...y el más millonario, por cierto y todos orgullosos.
    Esto me calienta y me puede

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo es que se m'escapa, no ho entenc, quina mena de pares són?. Pero és que a més, si fins als 16 si no vaig errat un nen no pot anar en moto, com es que als menors se'ls permet fer-ho?

      Salut.

      Elimina
  2. Quan veig l'anxaneta a dalt dels promocionats castells també em fa molta angúnia i això de les motos clama al cel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho vaig comentar una vegada aixó de l'anxaneta, em varen dir de tot menos bonico.

      Elimina
  3. Es contradictorio, al menos no representa un peligro para otros conductores si fuera en vía pública

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bueno, en la vía pública el peligro son los patinetes eléctricos.

      Elimina
    2. Si que lo es,pero por lo que veo se impone,y tiene sus consecuencias inmediatas.Desde Collblanc hasta Esplugues,han dejado uno de los dos canales para ciclistas y patines.Vas acojonao,porque los automovilistas te miran como ellos van despacio y tú deprisa.No sé si crece el modelo,será aceptado.No hay más remedio,si se quiere cambiar el modelo de movilidad

      Elimina
  4. El patinete eléctrico es lo mejor que se ha inventado para la ciudad, y no sobra, en la ciudad sobran los coches y los peatones, pero no los patinetes ni las bicicletas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Para mi ha sido una sorpresa, ver tantos(de todos los tipos),por el carril de movilidad ciudadana. Éramos pocos, hace unos años, me cuesta adaptarme actualmente.
      Una anécdota:para continuar en un tramo de carril en Esplugues,al llegar al Puente de Esplugues, desaparece o lo cruzas andando o a la calzada. El otro día, debo ser conocido, un coche de la urbana se pone a mi altura y un agente joven por la ventanilla,me aconseja que vaya por el carril(debió ver mi pelo blanco),le dije que no existe,que se corta en el puente y pasado este sigue,que no tengo más remedio que utilizar la calzada.Tuve ganas de meterle el rollo,de que hay que ir andando o en bici,pero me contuve. Imagínate si le digo que ellos mismos deberían ir en bici, para hacer su servicio de rutina por el pueblo,para dar ejemplo. Aún queda mucho para que la mentalidad cambie.

      Elimina
    2. Bueno, lo cierto es que el peatón, es de todos los que se mueven en la ciudad, el más incívico de todos. Pasa por donde quiere, cambia de sentido cuando le parece, ya te digo, en la ciudad el peatón no cabe. Tiene que motorizarse,

      Elimina