Els barcelonins són electors imprevisibles i sofisticats. El món nacionalista -ara independentista- mai ha acabat de trobar la peça per l'alcaldia, Trias no va poder arrelar. Mentrestant, el PSC ha unit la seva sort a la líder dels comuns, com si Collboni no hagués de repetir o ja s'hagués resignat a ser la guarnició d'un plat que -oh, paradoxes- surt d'una cuina on el toc de qualitat depèn de conspicus exsocialistes, com Jordi Martí. De fet, encara no hau paït que Ernest Maragall no fos l'alcalde la ciutat, i aquí és d'on ve el problema.
El cert és que Colau ha pres iniciatives interessants a nivell de mobilitat dels ciutadans i no és pitjor alcalde que cap dels anterior, Maragall amb les seves llums i ombres inclòs. N'ha aprés amb el temps i crec que es mereix un marge de confiança, de fet ja anticipo que tornarà a ser l'alcaldesa de Barcelona a les properes eleccions, el temps dirà.
Qui embruta Barcelona són els barcelonins, no l'Ajuntament, una brutícia que volen combatre de l'única manera que es pot davant tant incívic, amb més diners. Cal un nou somni de ciutat reclama Francesc Marc Álvaro, d'acord, Colau l'està oferint, i a Europa valoren els seus esforços de dinamització de la ciudad en la seva lluita contra l'automòbil, d'aqui plora la criatura. Però no hi ha pitjor cec que el que no vol veure, i Barcelona avui en dia és una ciutat plena de cecs.
Todo bien, pero mientras tanto la casa sin barrer, y nunca mejor dicho.
ResponEliminaColau no es peor que los demás, lo acepto, pero la ciudad se deteriora por momentos.
Se me dice : " Qui embruta Barcelona són els barcelonins, no l'Ajuntament...", también lo acepto, pero lo que no acepto es que la normativa se deje vulnerar sin castigo presente. Tu ensucias, tu pagas. Así de claro. ¿De qué me vale que el Ay untamiento no ensucie si con su permiso deja que lo hagan los habitantes, que no ciudadanos, porque una cosa es segura, Barcelona está sucia y meada y cagada, desde los humanos y humanas hasta los perros y las perras, que aquí hay que ser inclusivos. Por cierto, las señoras ya mean si pudor, sin ir más lejos esta semana pasada dos trentañeras se bajaron las bragas delante nuestro en la calle Calabria esquina Floridablanca y en el contenedor frente al cole se pusieron a mear entre container y container, mientras mi señora y yo esperábamos el verde del semáforo para cruzar.
Todo normal, como tiene que ser.
Salut
¿ Qué volverá a ser alcaldesa?, es posible, las alianzas son imprevisibles en lo tocante al poder.
Barcelona está sucia y meada y cagada, desde los humanos y humanas hasta los perros y las perras... aixó no és nou, de sempre ha estat així, és més, abans encara estaba ,més bruta i tronada, només cal donar-.se un tomb pel raval i comparar-lo amb quan era el barri Chino.
ResponEliminaTot aixó és política, no suporten que goberni Colau, potser perquè ho està fent més bé del que voldrien.
Barcelona està com sempre i hi ha llocs de tot, no entenc la campanya intensiva anti-Colau, la veritat. Bé, potser s'entén massa, qui sap.
ResponEliminaNomés és política Júlia, els d'esquerra encara no ha paït que Colau sigui l'Alcaldesa, gracies a Monsieur Valls, per cert.
ResponEliminaA mi me parece que no, que no sigue. Que no gana y que se hacen alianzas nuevas.
ResponEliminaEn lo que me corresponde, carriles, cuidados, jardines, pues ni fú ni fá. No se si otro u otra lo hará mejor, pero desde luego la dejadez abunda. No hay una rapidez en solucionar las cosas, un esmero. En el carril bici, hay vidrios de botellas rotas, parece intencionado y allí se quedan días y días. Si viviera en Barcelona no la votaría, tampoco tendría mucho interés por los otros, pero lo mismo lo hacen mejor. Son buenos los cambios. Es que estos alcaldes de hoy día no son administradores, que se pateen la ciudad aunque fuera en bici, son políticos.
Paso por la ciudad continuamente y ya me conozco todos los baches,los lugares de enorme suciedad, pero siguen en su sitio un mes y otro. ¿No podría ella hacer lo mismo?. Unas vueltas, en bici eléctrica, de incognito de vez en cuando para saber la situación de su ciudad. Igualmente montar en metro, autobús...Pero no, seguro que lo que hace cada día, es mirarse al espejo y preguntarse si es la más guapa de la ciudad, la más justa y la que que da ejemplo con su bisexualidad. Un cambio y lo mismo hay suerte.
En los jardines de Cervantes, la arena del firme , cuando llueve cae hasta el carril bici, con el peligro que eso conlleva .Pues ahí se queda, semanas y semanas. No es para decirle guapa, ni que buena es como administradora. Lo mismo es buena política ,pero a mi eso no me interesa.
Esta parte que dices no la conozco, la parte de Barcelona que conozco está mejor que antes, o como mínimo igual. E insisto, si está sucia és porqué la ensucian los ciudadanos. Pasa en todas partes, en mi barrio acaba de pasar el señor barrendero y al rato ya está lleno de papeles y mascarillas por el suelo, aparte de los que se olvidan de limpiar la mierda del perro.
ResponEliminaFrancesc, Colau es una sectaria en todo el sentido de la palabra "secta".
ResponEliminaElla y su grupito de paniaguados se creen en posesión de la "verdad revelada", no escuchan ninguna opinión ajena a su circulo de "iluminados", y cuando se equivocan ( con demasiada frecuencia ), siempre son los demás los culpables.
Cuando las cosas se le complican, deja caer alguna lagrimita afectada para sugerir fragilidad e inspirar empatía boba y facilona.
Ve rezando a los dioses en quienes creas para que en Sabadell no os surja alguien parecido.
Ja en vàrem tenir un de sectari, es deia Bustos, i ho va fer molt bé per la ciutat, i no tant bé per a ell i la seva familia.
ResponEliminaTots són sectaris, cadascú amb els seus, en aixó no ems hauriem de confondre. I Colau té una cosa que no tots tenen, vocació de Govern i hanes d'innovar encara que es mogui entre encert error, error encert.
Para innovar de verdad en campos que no dominas, tienes que rodearte de expertos en la materia, y no de "coleguillas" y "amiguetes", Francesc.
ResponEliminaEn lo único que ha innovado, es en darle un pleno significado al termino "estupidez supina".
No hi ha experts pel canvi que necessita la ciutat i que Colau está fent, Quins experts vols, els del Forum?. No crec en els experts, el Volcà de la palma m'ho ha demostrat una vegada més. El temps ho dirà, però diria que ho estan fent bastant més bé del que la gent s'entossudeix en negar.
ResponElimina¡¡ Collons !!, ¿ no hi han experts en una ciutat amb cuatre universitats y una politécnica ?.
EliminaFrancesc, estas abduït per la Cola Cau
No fotis, pero 4 universitats i una politècti9ba tampoc son referencia de gran cosa, almenys a la práctica. Degurament que els experts que han sortit d'aquestes universitats estan a l'estranger.
ResponElimina