De tots els escrits que he publicar al llarg d'aquests ja més de 15 anys al bloc, els més llegits són: com donar-se de baixa de facebook, i com donar-se de baixa de twitter. De fet, de twitter no ho vaig aconseguir i li vaig canviar el nom, es deia l'ESBORRAT. 

A twitter hi sóc bàsicament pels mots encreuats de l'ARA en els que hi participo cada dia, i penjo el que he escrit al bloc per donar-li més dimensió. De tan en tant se m'acut deixar algun comentari, poques vegades i em sembla que cap a partir d'avui. M'explicaré: Amb motiu de la violació de la noia (no es pot dir nena encara que ho sigui) de 16 anys a Igualada, la Natza Farré ha publicat aquest tuit:

avui és un bon dia perquè els homes sortiu al carrer solets per cagar-vos en la merda de sistema patriarcal que ens viola, ens mata i ens esclavitza tota la nostra vida. no sigueu més còmplices d’aquesta barbàrie. convoqueu-vos. que feu tard.

M'ha sembla desencertat i a més injust amb els homes, i li he contestat amb aquest:

"Aquesta violació és tan culpa dels homes com de les dones, car és culpa de tota la societat, ni patriarcal ni hosties. que aquest concepte és molt tranuitat. A banda, que no se jo, pero una nena, perquè es una nena de 16 anys, que cony fotia sola pel carrer a les 6 del matí."

Doncs no us podeu arribar a imaginar el que m'han arribat a dir, de tot menys bonico, no la Natza que no m'ha contestat, però si la legió de nye nye que pul·lula per twitter: imbècil, gilipolles, subnormal, carnús (aquest m'ha agradat, és de la competència); En resum, que he decidir primer contestar però aquesta mena de gent no até a raons, vol dir que es perdre el temps, i aleshores he fet un Nacho de Sanahuja i m'he dedicat a bloquejar a tot cristu, quasi a mi mateix i tot. Però no!, seguiré a tuitter pels mots encreuats de l'Ara, però su juru que no penso deixar cap comentari a ningú mai més de la vida.

Tinc un amic, un amic estimat, quasi un germà que no podrà avui llegir aquest escrit, en haver estat intervingut en una delicada operació de la que desitjo se'n surti i s'en surti bé, però estic segur que compartiria el meu tuit. Bona nit i bona sort, i lliurins els déus dels haters nye nye, tan nostrats.

Ah! els que entreu directe a l'escrit, llegiu l'anterior dedicat a l'Alcaldesa de Barcelona. Gracies.