Segueixo sense internet, diuen els de ONO que avui estarà arreglat. Per cert que el telèfon d'atenció al client és un 902. Manda güevos.
22 de desembre, 2011
Author: Francesc Puigcarbó
Contra el bé i contra el mal, contra les pretensions de l'un i de l'altre, només ens queda una defensa, la ironia.
En dues línies i dues paraules, dues qüestions que resulten ofensives: que malgrat no tenir internet durant X temps, segurament no et descomptaran la part proporcional pel no-servei, i que el telèfon d'atenció al client sigui de pagament.
ResponEliminaQue sigui lleu, Francesc.
Hay que tener calma y Jingle Bells Jingle Bells.
ResponEliminaParece que nos quedamos sin manos verdad?
aixó d'atenció al client és una manera eufemística de definir-ho, Ferran.
ResponEliminacalma y jingle bells no me cuadra Flor , me pone de los nervios la cancioncita.
ResponEliminaSin manos, no! ayer seguí escribiendo, sin altavoz, eso si.
Eufemismo. ¡¡¡¡ 902...Antes atención al cliente...antes oficina de reclamaciones...antes servicio de averías...Hoy desamparado y pagando para que te atiendan ¡¡¡ salut
ResponElimina