Diumenge passat als encants de la Plaça del Mercat vagi comprar per 1 euro un petit panflet d'aquests d'auto ajuda ¿Quien se ha llevado mi queso?, de fet més que un llibre d'auto ajuda, sembla un text per a retrasadets als que se'ls hi han de remarcar molt les coses, o aixó, o és que l'infantilisme de molts nord-americans és així i es nodreix de texts com aquests que de fet d'exit en tenen: el que em vaig comprar anava per la 33ª edició. 
No sé si és que sóc raret, però l'avorrida i tòpica historia que m'explica Spencer Jhonson, MD que és qui ha perpetrat el panflet, no em fa ni fred ni calor, no m'explica res que no sabès i tot el text és d'un infantilisme pueril que diu poc a favor de qui l'ha escrit i qui li agradi, - sempre segons el meu criteri, clar - 

De fet, si em vaig quedar el llibre que ja em temia per on podia anar, va ser per unes anotacions que hi habia al començament: Són de Carlos Masdeu Avila (així ho escriu el propi)


Carlos al juny de 2003 finalitzada la seva relació amb Lydia, i després de buscar formatges amb 'A' es troba amb un tresor: el formatge d'Angel Nieto, i es pregunta si la relació durarà... no ho sabem ni se si ho podrem saber mai, ja és veu que el llibret crea efectes secundaris entre els seus lectors.