- La comunicació segons el president Trump - per Thierry Meyssan
- El nostre lloc web, Voltairenet.org, demostra des de fa anys que és possible comunicar amb la gent sobre els temes polítics anant contra l'esquema d'opinió que imposen els grans mitjans de difusió. Donald Trump ha optat per la via que nosaltres vam obrir fa temps i que altres també han escollit. Per obtenir informació sobre la propera administració nord-americana, no val la pena llegir el New York Times, que tracta de caricaturitzar-la, sinó llocs web com Breitbart.com. El president electe ja no respon a les preguntes de la «gran premsa» sinó que prefereix expressar-se a través de tiwtter: twitter.com/realdonaldtrump.
- Té raó Piqué: no necessiten foto - per Emilio Pérez de Rozas
- Al final, i al principi, tindrà raó Gerard Piqué. Bé, Gerard Piqué, com s'ha vist amb el pas dels dies, setmanes, mesos i anys, té raó sempre. Fins i tot a voler ser president del Barça. Quan Piqué diu que nosaltres, els mitjans de comunicació (i, molt especialment, la premsa) som perfectament prescindibles per a ells ("jo podria deixar de concedir entrevistes i no em passaria res"), quan se sent (i és, dic, no sé) amb més poder que qualsevol mitjà de comunicació "fins i tot que 'Marca'", la Bíblia, és perquè ho té comprovat.
Aparentment, podria semblar que les dues noticies no tenen cap relació entre elles, però en canvi si la tenen. i molt important, el mitja d'informació tradicional periodístic ha perdut la partida, ja no és necessari, serveix nomès per difondre el que interessa que es difongui i sempre amb delay, o sia que el periodisme fins i tot el digital pateix de jet lag. Té raó Piqué, els mitjans d'ìnformació tradicionals, convencionals s'han quedat obsolets, ja no són necessaris i si perfectament prescindibles, nomès que aquests se n'han adonat tard.
Quan Piqué diu que nosaltres, els mitjans de comunicació (i, molt especialment, la premsa) som perfectament prescindibles per a ells..."
ResponEliminaNo se si he entendido bien la noticia.
Mira, si es como yo la he interpretado, creo que Piqué no quiere inducir a error.
Si Piqué habla de él, te diré que la prensa en formato digital le es imprescindible, de tal forma que siendo accionista mayoritario de Faccebook, el sr Zuckerberg, cuando viene a Barcelona para el Movil Word no va a ningún hotel, sino que se aloja en casa de Piqué.
Y de tal forma que, la Sakira es la primera clienta vital de tal soporte, una sóla entrada de ella puede provocar 10 millones de respuestas de inmediato, y el dueño del invento lo sabe, y lo saben quien lo sabe utilizar (Piqué y señora) para sus eventos, que se dice ahora.
La Cocacola tiene un estudio en el cual se sabe que si no hacen propaganda por la prensa en sus diversos formatos, se entiende, durante tres años, la Cocacola dejaría de existir.
Le paso a Sears, marca de la cual nadie se acuerda y fue puntera en Barcelona como marca blanca (lavadoras, neveras, televisores e incluso trajes a medida).
Los adalides del futbol, la canción y el espectáculo en general son prisioneros de la prensa, y si desean mantenerse en el candelero no pueden prescindir de ella.
Ya te digo que no se si he entendido bien la noticia.
Salut
el que Piqué i Meyssan diuen és que els mitjans tradicionals de comunicació ja no són tan importants, que han passat a segon terme i hi ha altres maneres de comunicar més ràpides i més fiables. TRUMP ho ha entés molt bé.....
ResponEliminaPot ser, pot ser...
ResponEliminaEllos viven de esto y se hacen pagar por eso. La propaganda de llevar esta marca o aquella y el dinero que devenga se basa en las apariciones en los medios, me parece, vamos.
En fin, tanto da. Con personas que superan los 150 millones de euros poco a decir.
MIQUEL, els de la sexta són els únics que han entés per on va la informació actual, i tant Piqué, com Meyssan o Trump, busquen mitjans d'informació alternativa i directe que poden controlar, saben que els mitjans els poden ajudar o perjudicar, depén de la línea editorial de cada un d'ells i per això els defugen, o els utilitzen segons els hi convé.
ResponElimina