Estic convençut que si es poguessin gravar els meus somnis i transformar-los en pel·lícules, ja hauria guanyat uns quants Oscars o potser algun Razzie, i és què somio molt, cada nit i en colors, però no són somnis dispersos, no, aquí hi ha guió, com ahir que anava amb la meva parella africana (se suposa que era vidu) de visita al seu poble a Guinea, i allí els ajudàvem a viure millor i plantàvem vinyes i produíem vi embotellat que veníem a Mercadona, trobàvem aigua a dojo, i més coses. 
Però és que en els meus somnis hi ha actors secundaris, com en aquest cas l'alcalde del poble de la noia que estava enfrontat amb un altre del poble, i aconseguíem que fessin les paus, i encara més històries secundàries relacionades.
Però aquesta nit, ai aquesta nit, ha estat una superproducció amb efectes especials que ni J.J.Abrahams. Jo era el professor d'uns nens que aprenien a fer xapata, s'havien de presentar a un concurs i feien esforços per guanyar-lo, això era a l'Havana, quan de sobte uns avions han començat a sobrevolar la capital Cubana i a llençar bombes a dojo, juntament amb helicòpters amenaçadors que disparaven contra la gent que estava als terrats.
Jo estava en un d'aquests terrats amb una altra gent, intentant convèncer-los de marxar, de fugir, i aleshores trobàvem un local al costat d'on estàvem on hi havia de tot, queviures a tutiplén, tabac de totes marques, electrodomèstics, etc. Finalment un helicòpter queia just al davant del terrat on estàvem (un terrat com el de Juan de los muertos si heu vist la pel·lícula) queia fumejant però com si res, com si aterrés, i de la cabina que de fet no existía atés representa estava destrossada, apareixien de cop tres persones com si res que dempeus aixecaven els braços en senyal de rendició, només que els tres personatges eren John Cleese, Manuel i Jennifer López, aquesta amb una caçadora marró d'aviador tipus Top Gan, que resulta era amiga d'una de les persones que estaba amb mi i s'abraçaven.
"Aquest últim apunt té un cert sentit, ates cada tarda a 8tv fan un episodi d'Hotel Fawlty, i ahir vaig llegir que el flamant fitxatge de VOX, Arévalo, s'havia volgut lligar via twitter, ni més ni menys que a Jennifer López.
"El somni encara ha continuat, amb una estètica per cert en quasi blanc i negre una mica retro, en la línia de 'Sky Captain i el món del demà' d'Angelina Jolie i Jude Lawsortiem de l'Havana i en una barca anàvem cap a Miami, però aquí ja m'he despertat i s'ha acabar el somni.
Estic malalt doctor?, o és que el subconscient és més conscient del que penso i té ganes de crear mons cinèfils nous i diguem-ho clar, esbojarrats?