Explicava l'altre dia a Can Baste el pare de Greta (la Fernandez, o sia l'autèntica, no l'altre que no és més que un producte de consum immediat amb data de caducitat i danys col·laterals de per vida), deia, que explicava el pare de Greta, que en castellà no existeix la paraula lampista, se'n va assabentar en un rodagte a Madrid de que per a ells un lampista és l'electricista, i no deixa de ser curiós, de fet en català tonto, tampoc existeix, i en canvi cadira en castellà és correcte. En el ric i complex món de les paraules, n'hi ha algunes que no existeixen en català però s'hi haurien d'incorporar ja, una de elles és: ditxaratxero, i també ojalá, desde luegu i sobretot, sobretot: sinvergüensa.
Per cert, per que un lampista o electricista o paleta sigui un bon profesional ha d'ensenyar la regatera del cul, si no ho fa, malfieu d'ell, no és de l'ofici.
Recordo una amiga de la Txell, que a escola en una clase va dir entonces, i la senyoreta la va reprendre, Susanna, es diu aleshores i no entonces, i la Susanna va contestar, d'acord senyoreta... aleshores entonces..., i després va envellir entre frases fetes....
Puede que las palabras sean solo una entelequia. Hay quienes lo dicen todo sin decir ni mu.
ResponElimina...eso está reservado a los niños y a los ingenuos.
ResponEliminaSí. Y el lenguaje fósil es patrimonio de buena parte del resto.
EliminaLa electricidad es muy importante tener en nuestros hogares y en nuestras vidas. No tendríamos los medios para operar nada sin electricidad. Es una parte muy importante de nuestro mundo. ¿Alguna vez has tenido tu poder para salir? La mayoría de nosotros lo hemos hecho y no es una situación divertida. Nada funciona en ninguna parte de tu casa. Y esto puede ser una situación muy frustrante.
ResponEliminaEl trabajo de un lampista Girona es muy técnico y debe tratarse como tal. La electricidad se mide en voltios. Tenemos leyes sobre códigos de construcción que ayudan a asegurar la seguridad de las casas y edificios que construimos y vivimos. Los electricistas son contratistas calificados que vendrán a su casa y pueden arreglar casi cualquier tipo de situación eléctrica que pueda tener.