“Dilluns al matí, em truca una clienta i em diu que el nostre compte de Facebook és ple de fotos de nens. I m'espanto, és clar”, explica Xavier Vidal, de la llibreria No Llegiu. Els han piratejat el compte, substituït per fotos de nadons riallers d'una suposada botiga de roba. "Fa quatre anys ens van piratejar el compte d'Instagram i vaig patir molt, perquè a més des d'allà fem streaming de molts actes", recorda. Ho van denunciar, però al final van optar per crear un nou perfil, des del qual avui operen sense problemes. “He intentat denunciar-ho a Facebook, i allò sembla un homenatge a Kafka, és rocambolesc, com parlar amb una paret després de la qual no saps qui hi ha”, assenyala, i fins i tot assegura que en reportar-ho a altres xarxes com X li van assaltar diversos trols amb per tal de segrestar llavors aquest compte. No pensa angoixar-se com en el passat, i això que tenia al compte segrestat 11.000 contactes, però la importància de Facebook no és avui la de fa deu anys. - La Mirilla de La Vanguardia. El que deia en l'escrit anterior, per comunicar-nos acabarem recorrent al tam tam, a telèfons primitius, o al telèfon dels pobres.
Sevilla celebra la 'XI Feria de Innovación y Nuevas Tecnologías', un punto
de encuentro entre empresas e instituciones
-
Sevilla se prepara un año más para acoger la XI Feria de la Innovación y
Nuevas Tecnologías. Sevilla Digital. Empresas y administraciones públicas
se dan c...
Ostias, pues no veas el follón que he tenido con la tele. Nos la compró Ícaro en Media Mark, una Samsung. Se ha averiado. Llamar al Media Mark, el seguro me envía a Samsung (está en garantía). Me dan una dirección de correo y me dicen que enfoque el movil a la tele y aprete el botón de las fotos. Entonces se pone en directo y ve desde la oficina el problema de la tele.
ResponEliminaCuando ve que no funciona , me dice: Foto de la factura, sello de atrás de la tele, video de la tele y que la intente encender en el video, explicación en el correo de lo que le pasa y dirección completa con teléfono.
Me contestarán en 24/72 horas
Contestan en 36 horas, después que les vuelva a escribir y enviar todo. Me dan un número de Was App y allí volver a enviar todo lo que le envié por mail.
A todo esto pasan ya tres días.
Al final en el waspp App que solo sirve para mandar lo que te piden, les dije que lo sacaría por el bloc, que no quedarían bien parados ni Media Mark ni Samsumg porque todo está en garantía y no puede ser que una tele se escacharre de esta manera y que yo no era tonto, como en el anuncio, lo que era es un gilipollas por creer en ellos y en Samsumg.
Me llaman casi de inmediato. Les explico otra vez el asunto. A las dos horas he tenido un equipo técnico de dos personas que se la han llevado a una furgoneta Samsung, aparcada abajo de casa, furgoneta con una cámara con vacío, una cosa acojonante, por el polvo, le han cambiado la pantalla porque fallaba no se qué.
Va de maravilla.
No se te estropeé nada porque ahora todo va en este plan
Ja és rar que t'hagin canviat la pantalla, normalment canvien el fòtil sencer. No s'estan per reparacions, que els costen temps i diners.
ResponEliminaSalut.
ai ai ai...!! Miquel, vigila que no t'exploti i que que no t'espiïn. Això de la furgoneta te mala pinta. Deuen ser els del Mossad
Elimina