Els proverbis orientals solen ser una barreja de cinisme, abandó i resignació. Un d'ells diu: "Els problemes no t'han de preocupar, si tenen solució ja s'arreglaran, per tant no et preocupis i si no la tenen com no hi ha res a fer, tampoc cal que et preocupis". Aquesta màxima seria aplicable a l'actitud immobilista del President del Govern, i crec que aquesta postura seva és un error, encara que possiblement no pugui respondre res més del que ha respós.
Si analitzés la situació, veuria que oferint un pacte fiscal raonable a la Generalitat, passaria la pilota a l'altre cantó, car si aquesta no l'acceptava es veuria reforçat per negar la consulta, ja que clarament es veuria que la Generalitat no vol (encara que ho desitji) parlar i arribar a una solució pactada per resoldre l'ofec económic del que tant es queixa, i quedaria palès que el seu objectiu final és la independència, i aquí entenc que Rajoy no hi vulgui entrar.
Com a l'acudit de Groucho Marx podria afegir al pacte... i dos huevos duros, però no ho fa i es limita a deixar passar el temps.
supongo recorta la primera parte de la segunda parte de la parte de la primera...¿ no lo ha entendido ? si....
ResponEliminala primera parte de la segunda parte de la parte de la primera...
Rajoy sabe que el tiempo corre a su favor, sabe lo voluble que es la gente y como esta crisis acabará, también sabe que la gente con las necesidades cubiertas es menos combativa. Ademas tiene un aliado "del mismo palo", Artur, que ni quiere, ni desea, ni espera, ni cree en la independencia. ¿Acaso piensas que en sus conversaciones hablan del referéndum? no me jodas Francesc, de lo que hablan es como anular a ERC, que para ambos es el enemigo. Eso lo sabe ERC y por eso quiere precipitar el referéndum, el tiempo corre en su contra y la crisis se acabará, más pronto que tarde. Con el estomago lleno se tienen menos ansias, triste pero real.
ResponEliminade eso se trata Temujin, a los dos les interesa ganar tiempo a ver si a
ResponEliminase arregla cosa de los dineros. Mientras, estudian como deshacerse de ERC sin que sufran muchos daños colaterales.