A Facebook tenen un concepte peculiar de la Llibertat d'expressió, almenys pel que a mi m'afecta. En poc temps m'han censurat dos escrits, el nen del braç trencat, i el de Jordi Pujol i el Mite de Jonàs. El del nen és per la foto en què un militar israelià estreny a un nen que té el braç trencat, o sia que a Facebook no li importa la violència del militar sinó la imatge del nen amb el braç trencat. Quan a l'article de Jordi Pujol, tret del diari Ara, el censuren perquè diuen que hi ha la intenció de captar més 'me gusta'. Clar, perquè publica la gent si no. Aquest fariseisme de Facebook és un clar exemple de com cada vegada més ens estan retallant la llibertat d'expressió, o dit d'una altra manera, es tracta de la censura dictatorial de tota la vida. Haurem d'aprendre a dir les coses entre línies com es feia en temps de Paca la culona, per dir alló que volem dir sense que ens ho censurin. 
Ja em vaig esborrar de X, i em temo que hauré de fer el mateix amb Facebook. Quina mandra. N'hi ha per enviar-los allí on els enviaria Labordeta, a la m.i.e.r.d.a....psssssst!, no sigui que s'enfadin i em tornin a censurar, que a la tercera va la vençuda i m'els peto.