Entenc que la intenció era bona i pretenia fer gràcia, o cridar l'atenció, i, de fet, malgrat que el resultat final del producte sigui francament dolent, o com a mínim, desafortunat, el cert és que la finalitat desitjada o no, s'ha assolit, el vídeo Compra a Sabadell, està resultant un éxit viral - que diuen ara, amb 127.000 visites -.
No l'han fet els de Terrassa com algun mal intencionat ha dit. La lletra és d'una pèrruquera de Ca N'Oriac - crec - i qui diguessim que 'canta' la versió del Gangnam Style és tambè de Sabadell, tot i que vull aclarir que no el conec.
De fet. no és nou, si ho recordeu, vaig comentar fa un temps que, abans de la guerra o poc després hi havia una campanya de publicitat negativa A Lleida, de l'anís Infernal, 'LO PITJOR DEL MÓN. Si us abelleix veure el vídeo de Compra a Sabadell, ací el teniu:
La qüestió, Francesc, és que el que coneixem com botigues són absents del vídeo. No passa res, vivim temps d'aventures i de misteris. Potser es tracta de comprar carrers o equipaments municipals?
ResponEliminaM´agrada¡
ResponEliminaMolts cops, davant de certs fenòmens, penso en la filosofia new age, que anunciava l'evolució espiritual i mental de la humanitat cap a un estadi superior. Queda clar que anaven ben encaminats.
ResponEliminapoques en queden Miquel, deu ser per aixó que no en surten.
ResponEliminatot són gustos, Miquel, de fet é la seva gràcia, ho reconec.
ResponEliminavols dir Lluís que els new age no es referien a la cultura d'estadi....de fútbol.
ResponEliminaEl chico podría cantar mejor. Me gustó por lo menos vi algunas cosas de Sabadell y algunas ya las conocia de tus fotografias.
ResponEliminay ni un comercio que es de lo que se debería de tratar.
ResponEliminaSabadell me pilla lejos, pero he descubierto a alguien que canta peor que yo.
ResponEliminasiempre es un consuelo.
ResponElimina